Demetslt Açıklığıma bakıldı acillik yoktu ama sancılarım cikti bayramdan once doğumu yapalim dedi doktor sonra dedi ki boyun kısa sezeryan yaparız seni hiç boyle bisey duyan oldumu😃
Demetslt Esraali 155 boyum var😂 doğuramam diye dedi sanırım bebegim de kilolu degil halbuki😂 ya kısa yol 😂😂
Guneyinannesi1 Demetslt aslında tam tersine kısalar daha hem cesaretli hemde şap diye bianda doguruveriyor valla
nurdane3504 Demetslt benim annem de o boylarda 4 tane normal yaptı ama şimdiki doktorlar riske atmıyor nedense hicbiseyi bana da 4 kiloya yakın bebek üstü olursa sezeryana alırız normal yapmam dedi beklemedeyiz 🤷🏻♀️
yagmurakcali Demetslt ay doktor kolaya kaçmak istemiş bence çok saçma bende 1.55 im ve gayet normal doğum yaptım şimdi Allah izin verirse 2. Bebeğimi bekliyorum
Yavrucuk07 Demetslt çok saçma ya😃şaka yaptı belki doktorun, çünkü hiç alakası yok ki normalle ,benim de boyum 1,59 normal yaptım
Elifim17 Demetslt ne alaka ya ne güzel bahane bulmuş doktorun. Bayramdan önce halledeyim bayram tatilinde basıma iş açmasın demek gibi. Benim kayınvalidem 1.50 evlatlarının hepsi normal doğum. Boyla doğumun bir alakası yok.