Deletedmom27362 Merhabalar,kullandığınız ürünler vegan formül yahut dermokozmetik alanında kaliteli markalar ise hiçbir sıkıntı arz etmez,ki ciltten emilip kana karışması da çok çok nadirdir. Bebeğin plasentasının bir görevi de bu,kandan gelen zararlı toksinleri süzgeçler. Yolun başındasınız,ağzı olan konuşacaktır. Hatta hamile olmayan insanlardan bile öneriler duyacaksınız😊 En güzel süreç doktorunuzla istişare edilerek yapılandır☺️21. haftamdayım,sağlıkçıyım dip boyamı da yapıyorum makyajımı da. Teninizi güneşten koruyun,50 spf güneş kremlerini tercih edin kâfi..
Evhama meyil vermeyin,sağlıklı günler diliyorum 🤗