MerveZMC Kızlar merhaba ben 19 temmuzda 32+0 oluyorum 26 temmuzda ise 33+0 doktorumun en yakın 26 temmuzda randevusu var, 33+0 da gittiğimde doktor 32+6 ymış gibi gösterebiliyor mu? Rapor hakkım yanar diye ödüm kopuyor
Beyzabcr MerveZMC cnm benim bi gun ileri gostermislerdi geri gosterilir mi bilmiyorum ama randevunu bi gün geri çekebilirsin en kötü
MerveZMC Beyzabcr bayrama denk geldiğim için maalesef yok doktor ☹️ Suleasyaa ben 32+0 ile 32+6 aradı alınıyor diye biliyorum ama benim 33+0 oluyor en yakın muayene tarihine kadar 2 gün geri gösterebilir mi acaba
Suleasyaa İleri göstermişti 2 gün doktorum ama geri gösterirler mi bilmiyorum. Rapor hakkı olarakta tam 32+0 yazılması gerekiyor demisti benim çalıştığım yer.32+6 oluyor mu ki?
Nehirimmm06 MerveZMC yanlış yazmışsın sanırım canım rapor 32 + da alınmaz 31+6 da mı demek istedin ben o zaman almıştım bi gün ileri göstermişti senin dediğin 33 haftalık olmuş oluyor çoktan Alman lazımdı
MerveZMC Nehirimmm06 aslında gittiğim 2 doktorda 32+0 ile 32+6 arası gel demişti ama bayramdan dolayı problem yaşıyorum başka doktora gitsem çalışır verir mi bilmiyorum
MerveZMC 33 hastalıkken gittiğimde doktor beni 32 ymiş gibi gösterebilir mi ? Bilginiz var mı doktorum tam 32 de 19 temmuzda izne çıkıyormuş
Dudu21 MerveZMC canım doktorunun sekreteri varsa mutlaka onla görüş sgk girişinin 32 de yapılması gerekiyor diye biliyorum randevu olmasa da o girişi yapabilir
MerveZMC Dudu21 doktorum ben yokum dedi ama sekreteri yapabiliyorsa o yapsada olur ama 33 te gittiğimde 32 ymiş gibi gösterebilir mi bilginiz var mı
Rojin1993 MerveZMC bi sorun olmuyor ben 33+2 de rapor aldım bi sorun olur mu diye sordum doktora yok olmaz dedi sadece bir hafta erkenden işe başlarsın dedi