Gizemis Kızlar bugün hep ara ara sol tarafıma ağrı giriyor yani içerde bi acı hissediyorum. Niye olabilir acaba ? Bebeğin kafasının olduğu tarafta
Mersin33kader Benimde o haftalar hareket ettiğinden çok rahatsız oluyordum ama şuan 32 haftalık kendinizi iyi his etmiyorsanız görünün doktorunuza
Gizemis Mersin33kader aslında cok rahatsız edici değil ama ara ara oluyor yani bi acı giriyor bende anlamadım ☹️
hanimhanimcik Gizemis tabiki bende de oluyor haftamız aynı hatta, artık mercimek kadar değil ki o zaman hissetmiyorduk kavun gibi birşey oldu kocaman😂
Esmakorkmaz hanimhanimcik peki 20. haftada da normal mi aynı şekilde benim de sol kasığımda ara ara ağrı oluyo kısa süreli birkaç defa oldu ama sancı şeklinde ve çok aşırı olmadığı için ben de gelişimdendir dedim.