Merhabalar arkadaşlar esenler avicenna hastanesine giden var mı?
Ayca0909 Oraya gıtmıyorum ama doktorkarını tanıyorum canım
Ayca0909 ben oraya gidiyorum canım
papatya56 ayfer hanima basladim 30 +1 haftaligim dogum ücretlerini bilen var mı acaba
Ayssunn ben etraftan 2300 normal sezeryan 2550 duymustum demek ki yine zam geldi
Ayca0909 Sadece dün aradım normal doğumu sordum 2800 dedi
Hilkatkaradagli cok pahalanmıs normalde 2300 dü sgklı