Nry0682 benim kardeşime de 1 ay önce takıldı. Doktor telefonu cihaz üzerindeyken çok kullanmamaya çalış demişti. Aynı şeyi hemşire de söylemişti holteri takarken. Cihaz etkilenebiliyormuş ve sanırım ritimlerde bozukluk olabiliyormuş.
Sizi doktor ya da hemşireler uyarmadıysa sorun yoktur herhalde.