Kızlar bu zamana kadar hiç riskimiz yoktu ama bir kaç gün önce ağrıdan duramadım hastaneye gittim ve bebeğin eşinin çok aşağı indiğini düşük riskinin yüksek olduğunu söyledi müdahale edildi şuan evdeyim ama ara ara az az kanamalarım oluyor yaşayan var mı ben çok korkuyorum önerileriniz nelerdir