Arkadaşlar başına gelen oldu mu merak ediyorum. 2-2.5 aylık sokak kedisi sahiplendirene kadar apartmanda bakıyoruz. En son veterinere götürdüğümüz de iç dış parazitini yaptırdık. Bugün oyun oynarken tırnakladı fakat kanamadı, sadece kabardı. Hamilelik olunca da tedirgin oldum. Sağlık ocağında geçiştirdiler, sizlerde de yaşayan var ise danışmak istedim. 2 gün sonra kontrolüm var. 2 gün beklemeli miyim? Yoksa telaş etmemeli miyim? 🙈