Merhaba , sırt üstü yatmak hamilelikte zararlı ya bende riski gebelik var ve devamlı yatıyorum. Sırtüstü yamamaya dikkat ediyorum.Fakat bazen sırtımı yaslayarak ayağımı uzatarak yarı oturur şekilde duruyorum bu da bebeğe zararlı mı ? Sürekli su içiyorum yatarak zır olduğu için böyle yarı oturur şekilde duruyorum ama aklıma takıldı :(