Umutluanne1 merhaba canım ben transfer den sonra estrofem günde 4 tane progestan iğne ve fitili, corasprin, enox iğne, redostım(kese görünce bıraktık) ve ben bu ilaçlara transfer den 6 gün önce başladım. Sadece estrofeme adetin 2.gününden itibaren kullanmaya başlamıştım 8.haftada da bıraktık. Transfer den sonra o gün hastanede yatışım yapıldı beni 3 saat yerimden otnatmadılar hemşireler çok ilgiliydi sağolsun 3 saat boyunca yastıksız ayaklarım yüksekte yattım wc ihtiyacımo ördeğe yaptım 🙈 ertesi gün evimize gittik arabada arkada uzanarak eve gittik sarsıntı yapmadan. 3 gün evde istirahat ettim ihtiyaç halinde kalktım yani ve 1 hafta boyunca yine ayaklarım altında yastıkla yattım hep hemşireler öyle dedi yani. 12.günün ardından uçakla yolculuk yaptım memlekete gittim çok şükür sorun olmadı. Yumurta dondurma işlemine gelirsek; opu dan sonra zaten embriyolog sizi hergün arayıp bilgi vermişlerdir yani öyle oluyor hep.. Genetik olayında siz tüp bebeğe başladığınızda onu belirtmeniz lazım genetik taramalı tüp bebek yaptırmak istiyorum diye, opu dan sonra bunu söyleyemezsiniz geç kalınmış oluyor genetik tarama embriyolara yapılır örnek alınır. Hem ayrıca genetik taramalı tüp bebek çok maliyetli bir ona göre başta ayrı ücret ödeniyor vede daha önce kayıplarınız olması lazım ki genetik tarama yapsınlar. Burda doktorun bir hatasını göremedim açıkçası.. 3.gün embriyo dondurmalarıda embriyologlara kalmış gelişimlerine göre donduryorlar orda da Bı sakınca yok bence içinizi rahat tutun herşey için hayırlı olması dileğiyle 💐