Sennaaaa Merhaba bayanlar 14 haftalık hamileyim ve ayağa kalkıp yürüdüğümde kasıklarım cok ağrıyor doktor kontrolüm var gideceğim ama yaşayan varsa bilgi verirse birbirimize faydamız dokunmuş olur