Kızlar ¾ gündür aşırı karın agrısı ve ishalim var ne yaptıysam geçmedi ölüyorum resmen agrıdan ayaga kalkacak gözümü acacak halim yok nedeni ne bilmiyorum salgın var dedidelr acile gittik doğru düzgün bakmadılar bile bebeğimi olumsuz etkiler mi en çok ondan korkuyorum 😖😖🥺