-34 bende hocaya mesaj attım 2 gün önce karnım aşırı sertleşti hep yumuşak olurdu diye . adalat ve progestani bi süre 2 ye çıkart dedi . bende temizlik yapmıyorum yardımcı çağıracam . yatmak çok sıkıcı ben bide hiperaktif hareketli biriyim çok zorlaniyorum.dua ediyorum ve yürüyorum yalan yok . eşimin beni sürekli hasta olarak görmesini yatarken görmesini istemiyorum üzülüyorum. dün sokakta 5 dakika yürüdük mesela