EsilaErtugrul Bebeğim normal doğum pozisyonu almıştı geçen hafta, bugün doktordan çıktım 36+5 yine ters dönmüş, yan yatıyor şuanda😫 böyle durum yaşayan var mı tekrar döner mi acaba
Aylinsemih EsilaErtugrul tabiki döner ben doktora dedim herkez bebek dogum pozisyonu almış dogum heran olur diye korkutuyorlar dedim doktorda ooo bebek elli kere doner pozisyon değiştirir demisti öyle de oldu gün içinde yan dönüyor falan
ilkgozagrimhavinim EsilaErtugrul benim doktorum anlattı. Bi hastası bebeğin duruşu test olduğu için sezeryana karar verilmiş. Sezeryan olacağı gün dönmüş 38.haftada 😅 bebişlerin sağları solları belli olmuyor.