Kızlar 40+2 oldum sancım fln gelmiyor
Bayrama kalsın istemiyorum doktorumla konuştum
Bebeğin çişini yemesi gibi bir komplikasyonla karşılaşmak istemiyorum
Açılmam fln da yok yarın suni ile doğunu başlatmayı düşünüyorum sizce nasıl olur bilginiz varmi
Sancı açılma fln olmadığı için çok uzun mu sürer lütfen benimle paylaşınn😪