Minignannesi Kızlar bebeğimi galiba bir kaç gündür hissediyorum 21+2 oldum hep aynı yerde sert damar atması gibi ve içimde bazen hava baloncuğu oluyor gibi. Ama günde bir veya iki kez hissediyorum normal mi acaba?
tugbao Minignannesi ben de 21+1 im. 19da hissetmeye basladim. Yeni basladiginda dedigin gibi cok azdi. Hatta iki uc gun hissetmedigim oldu. Sonra gun gectikce daha fazla ve daha sert gelmeye basladi. Biraz daha sabret 🥰
Minignannesi tugbao teşekkür ederim canım bende acaba bir sorun mu var az hissediyorum diye düşündüm 🥰🙏