Arkadaşlar ben devlete gidiyorum belli bi doktorum yok henüz bi ara kanama sebebi ile gittim progestan hap yazdı en son kontorol için gittiğimde hapa devam edelim dedi miyom da var tabi ' şimdi ben devlette randevu bulamadım ve özelese gidemem son 1 adet hapım kaldı sağlık ocağına yazdırsam alırmıyım diye sordum eczaneye yok kadın doğumcu yazması lazım dedi buradan da geçenlerde okumuştum aile hekimine yazdırıp alan var diye sizler nasıl alıyorsunuz bu hapı hapını fiyatı da 85 tl dedi eczaci bana çok yüksek geldi çünkü ben 25 tl almıştım
aile hekimi yazınca neden vermiyor dedi alanlar nasıl aldı bu hapı aile hekimden alanlar