giresun 9 haftalık riskli gebelik yaşıyorum Üstüne bide úsútmúsúm boğazların kötü iştah yok acile gittim hiçbirsey vermedi yat dinlen dedi 6 gündür bitmiş vaziyetteyim.ben ne yapacağım😭😭😭
minnosbirkiz giresun Merhaba, çok geçmiş olsun, 2 günde bir olmak şartıyla ıhlamur, nane limona felan müsade ediyor doktorlar, sizde danışıp için isterseniz, ballı süt, zencefil felanda belki iyi gelir. Umarım hemen atlatırsınız 🙏🏻
Tuu66laaaayyy55 giresun merhaba geçmiş olsun portakal limon ye yoğurt çorbası içmeye gayret göster meyveli pastiller var C vitamini içeren onlardan kullan sıvı tüketmen lazım bağışıklığını toplamak için ılık duş ile rahatla ayakların yüksekte kalarak dinlenmeye özen göster Allah ın izniyle geçecek iyi düşün ne kadar pozitif o kadar önemli bende üç ay düşük riski yaşadım karnımdan iğne oldum 14 tane hiç kötü düşünmedim sağlıcak ile kal sevgiler ❣️
[silindi] minnosbirkiz ne munasebet riskli gebelik diyo dusukmu yapsın lutfen bilinci yorum yapim riskli gebelikte asla ve asla bitkisel icicekler onerilmez hele bide ihlamur icinde neler neler oldugunu biliyormusunuz onun taze yemekelere taze meyveye taze meyve sularina sicak corbaya ihtiyaci ve dinlenmeye ihtiyaci var okdr
minnosbirkiz [silindi] Direk kullanın demişim gibi yorum yapmışsınız ama yazdığımı tam okuduğunuza emin misiniz acaba ?
[silindi] minnosbirkiz sonucta yazmis ve onerildigini soylemissiniz sizin yazip bahsetmeniz bile aa bisey olmaz diyip bilinc altina yerlesmesi demek bu durumda yapin yapin demis kadad oluyorsunuz hic k.b bakmayin
minnosbirkiz [silindi] Evet çünkü doktorlar öneriyor herkesin doktoru, yaşadığı gebelik bir değil, bende doktoruna sorup danışması dahilinde öneride bulundum, diğerleri gibi aa kesin şunu yap aa bunu kullanman lazım gibi bişey yazmadım o yüzden diğerleriyle aynı kefeye koyamazsınız hadi iyi günler 🤷🏼♀️
Muallimesi Bal yiyin çok az karabiber katarak boğazınıza iyi gelir insaAllah meyve ve bol bol su tüketin her şeyin başı su. Çok gecmis olsun şifa olsun stres yapmayın