Melisa35 ilk gebeliğim zayıf olduğum için demişti doktorum 13. Haftada başladı benim ama histen ziyade karnımın içinde oynadığını azıcık hissediyordum hatta uzanınca karnımın içinde bi sağa bi sola gittiğini gözümle görüyordum hareketlerini falan. 15. Haftaya geldik daha net görüyorum ama uzanınca. Yani daha küçük, otururken falan imkansız göremem :)) bir an önce tekmelerini hissetmek için sabırsızlanıyorum