Dilhann Nuraslanklc bende de görülmedi doktor kan aldı kanda vardı gebelik ama ultarsyonda çıkmamıştı bebek daha çok küçüktü ilerleyen zamanlarda göreceksin endişe etme
2melekannesi_ Nuraslanklc beta 1500 altındayken kese görülmez çok çok zor yani o yüzden hiç üzülmeyin stres yapmayın betanız düzenli yükseliyorsa yakın zamanda hem kese hem bebiş görünür🌸
Nuraslanklc minikoglumm evet alttan da bakıldı ama görülmedi bayramdan sonraya randevu aldım bir umut inşallah
Nuraslanklc minikoglumm inşallah bende öyle düşünüyorum geç olsun güç olmasın hayrıla sonuçlansın yeterki
Nuraslanklc Memnune01 inşallah bayram sonrası hayırlı haberlerle gelirim 😊içimi rahatlattınız sağolun