Selinnar 2. ve 3.ayda bende kullandım günde 3 kere içiyordum 4 paket falan kullandım sonunda lekelenmem tamamen bitip düşük tehlikesi geçince kesti doktorum.Ama çok kustum ben ve sürekli uyuyordum hiç gözümü açamıyordum.Su içsem o bile çıkıyordu.3.ayım bitti hepsi bitti çok şükür.Yan etkileri ne olursa olsun hapı sakın kesme bebişin için.Boşver ev işleri kalsın yemek kalsın yeterki bebişlerimiz iyi olsun ❤