Kizlar meraba size bisey danisicaktim erken dogum riski olanlar doğumun başladığını nasil anladiniz benm erken riskim var bebek plasenta duvarina yakın yani (bebeğin eşi asagida) ilk günden beri düşük tehlikem var şuan 35 haftaligim sürekli vajinada acı var doktorum bebek aşağıda olduğu için baskı yapiyrodur diyordu ama bu gece daha da arttı bacağımı açmaya gelmiyor hatta biraz önce yan yatayım dedim felaket bi ağrı girdi özel bölgeme zaten 2 gündür bebeğin bazı hareketlerini özel bölge tarafında hissediyorum persembe gidicem kontrole de sıkıntılı geçtiği için benm hamilelik 8 ağustos a sezaryan planlamıştık zorunlu doktor bebek durmuyor 1 hafta önce çekmiş kendini belki arefe bebeği de olabilir ama ilaçlarla otelemeye çalışırız demişti benm gibi vajina da ağrısı olup erken doğuran varmı veya dogum belirtisiyle bi alakası varmı bi bilen varsa sevirinim gerçi doktorumla sürekli irtibat halindeyim ama sizede bi danışmak istedim