ttugg Merhaba anneler :) Göğüs pompasını elektrikli mi manuel mi aldınız birde hangi markayı kullanıyorsunuz/kullandınız. Yazarsanız çok sevinirim:) Birçok marka var en çok tercih edilen avent elektrikli ve manuel, lansinoh elektrikli ve mochi marka var.
Babymoomy ttugg kiwi marka elektrikli aldım çok kullanmadım ben ama ablam erken doğum yaptı ona verdim uzun süre kullandı ama onun görüşü manuel daha iyi dedi göğüs uzlaeını makine sürmeli çektiği için yara oldu
Burcu_NFUE ttugg gebeyken değilde. Doğum yaptıktan sonra ihtiyacın olursa al ☺️ bebeğimi emziricen odaklı başla bence bu yola
Celiklibusee ttugg lansinoh tekli elektrikli aldım ama henüz tecrübe edemedim sadece tavsiye üzerine almıştım 😊
Snmom ttugg ben fiyatının da makul olması sebebi ile lansinoh 2li elektrikli almıştım çok memnun kaldım. Farklı göğüs boyutlarına göre pompa başlıkları var ve bebeğim biberonunu çok sevdi.
ttugg Babymoomy mastit olduğunda da elektrikli çekim gücü daha iyi diye duydum birde masaj yapma etkileri oluyormuş inşallah kimse mastit olmazda 🙏🏻🙏🏻 Göğüs yarası için gamastan pomat kullanabilir ablanız.
Kararsizinsan Babymoomy bende kiwi dusunuyordum siz boyle diyince bi korktum, marka dolayisiyla mi yara olusturfu peki cekim gucunden kaynakli falan?
Symazturk Burcu_NFUE ben de sırf bu yüzden göğüs pompası almadım eğer bir aksilik olursa alırım diye düşünüyorum olmaz insallah da 🤭
Burcu_NFUE ttugg zaten sık emzireceğin için sağmana gerek kalmaz ☺️ Zaten bebeğin emme durumuna göre 15 gün içinde süt ve göğüslerde ona göre üretim yapıyor sağmaya gerek kalmıyor ☺️ Benden sana büyük bir tavsiye
AhahHbzhz ttugg beni Manuel biraz zorladı ellerim ağrıyordu sağcam diye :)gorumcem elektirikli kullandı aşırı memnun kaldi
Celiklibusee ttugg dediğiniz gibi sağmak gerekiyor mastit olmamak için gögüsün tamamen boşalması gerekiyor 😊inşallah sorunsuz atlatırız😊
AhahHbzhz ttugg elektrikli daha rahat olur ben yine ihtiyacım olursa kesinlikle elektrikli alicam digeri yordu beni cidden
Babymoomy Kararsizinsan alakası yok canım 2marka kullandı sonra benimkini kullandı kiwi olanı oda yaptı sürekli olarak makine çektiği için yara oldu krem sürmeyi ve o bölgeyi temiz tutmalıyız yara olmaması icin süt kalıntısı bile yapıyor
Merinosunannesii ttugg kesinlikler elektrikli al ben çok para vermemek için işimi görür diye manuel aldım göğsümü sağmama rağmen iyi boşaltamamışım halbuki süt gelmesi bitene kadar sağıyordum ama illa kalıyor 2defa mastit oldum felaket birşey hemen gidip wee baby bin elektrikli pompasını aldım çok memnunum hem fiyatı uygun hem çekim gücü çok güzelim vaktim olmadığı için eczaneden aldım 340 TL ye nette daha uygun
Dua35 Merinosunannesii merhaba mastit bende 2 kez oldum şuan hala geçmedi mastit olan göğsümden süt zor çıkıyor ağrı yapıyor kızarıklık var birde içinde şişlikler doktora gittim süt tıkanıklığı dedi sizinde oldumu bu şikayetlerden ?