AESahin Evet bizde hikâyenin sonuna geldik hayırlısı ile☺️❤️39+2 yarın kendi doğum günümde oğluma kavuşacağım sabah sezeryan olacağım inslh…. Tansiyon hastasıyım dualarınıza talibim rabbim tüm gebelere kolaylık versin bize de verdin inşallah ❤️☺️
Cnskse AESahin Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏🏻sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 💟🙏🏻herşey gönlünüzce olsun 💐💐
AESahin Hulyaaaaamin insalalh Allah razı olsun teşekkür ederim ❤️❤️ bı aksilik olmazsa inslh uyanık olmayı düşünüyorum belden uyuşturma.
Hulyaaaa AESahin anladım spinal 🤗 benimde ilk doğumum spinal oldu da ck guzel bı duygu . Sana tavsiyem amilat esnasında çok fazla hareket ettirme başını yoksa aşırı baş ağrısı kalıyor 🤗
AESahin Hulyaaaa ya öyle mi çok teşekkür ederim bu bilgi için bende baş ağrısı için sadece Nescafe önerisi aldım bol bol attım cantamiza inslh en az hasarla atlatırız🥰