Deletedmom93428 hemen başla 😁 ben 35 oldum bebeğin hazır benim yarim yamalak duruyor 😁 önden düğmeli pijama takımı aldım ben onlar çok hoş ve kullanışlı iki tane ondan koydum 3 emzirme atleti koydum alt çamaşır 3 tane koydum ıslak mendil kağıt havlu ve normal bı havlu koydum kişisel bakım ürünlerini dis fırçasi bb krem (foto için🤣) vs onları sonradan koycam . Tesettürlu olduğum için pijamalara uyumlu bı örtü bide foto çekerken takacağım şal, hastane çıkışında giyeceğim kirismayan rahat bı elbise , bı hırka ne olur ne olmaz, iki çorap . Aklıma gelenler bunlar şimdilik 😁