Selam güzel anneler 9+3 haftalık hamileyim
Dün öğle saatlerinde kıp kırmızı bir kan ile ve karın bel ağrısı ile doktora gittim bebek iyi ama hala kanamam devam ediyor baya regl gibi ağrım var evet kanamam çok değil damla damla gelsede kıp kırmızı dün hastanede pruluton depot iğne yapıldı progestan hapı ise vajinal olarak almamı istedi doktor hala karın ve bel ağrım var ne kadar sürer acaba bu kanama ve ağrılarım böyle olan anneler var mı doktor büyük tehlike asla hareket etme vs diye bi uyarıda bulunmadı yatmamı dinlenmemi istedi ilacın ve hapın etkisi kaç güne etki eder ve kanamam durur acaba ama bebeğim büyümüş gayet güzel gözüküyordu . Uzun oldu hakkınızı helal edin sağlıkla kalın 😘😘🙏