Nlfrylmz Merhaba, bebek bezi ve ıslak mendil alıcam son olarak. Ama bez kaçlı almalıyım işin içinden çıkamadım. Alerji olursa diye çok almak istemiyorum ama o koşuşturmada da yetti mı stresine girmek istemiyorum
Senmerve Nlfrylmz az 40 li paketler var onlar size yeter baya ben ilk dogumumda hosgeldin bebek yeni dogan bebek bakim seti vardi genelde tum bebek magzalarinda var ozmana sleepy almistim ama simdi prima almayi dusunuyorum belli bi zaman gectikten sonra sleepy den memnun kalmadim bayadir prima kullaniyorum memnunum yeni dogacak bebegimede prima dusunuyorum
Minnakkkk Nlfrylmz bende ilk dogumum da sleepy almıstım iki ay sonra molfixe gecmiş tim daha cok begendim şimdi bunda 2 numara (3-6 kilo) 100 lü paket aldım molfix in bedenleri bir tık kucuk oluyor o yuzden 2 numara ile baslamayı uygun buldum. Islak mendilde uni baby yenidoğan olarak aldım ilk Uc bes ay yenisogan kullandım sonrasında devam mendiline gecmiş tim
Mom726272 Nlfrylmz yenidoğan ½ paket al bence bittikçe alırsın gene çabuk büyüyeceği için bez numarası da artacak kısa sürede 😇 bende ilk doğumdan sonra sleepy almıştım ıslak mendil de aynı şekilde sleepy Di 1 yaşından sonra oğlumda pişik yaptı sıktı A101 bezine geçtik şuan 3 yaşında hala onu kullanıyoruz gece yatarken
Nlfrylmz Senmerve bende sleepy düşünüyordum. Neden memnun kalmadınız acaba pişik falan mı yaptı yoksa sızma tarzı birşey mi
Senmerve Nlfrylmz sizdirma sorunu basindan beri vardi ama ben belki baglamayi beceremiyorumdur diye cok takmiyodum sizdirmasini ama 3 numaraya gectigimde kristallesme oldu bezi takali 12 saat bile olmadan toz seker gibiiri taneli seyler yapisiyodu poposuna ama bayadir da prima kullaniyorum ne sizdirma ne kristallesme ve 6 saat takili kaldigi oluyo primada