Sevgili anne adayları hamileliğimin 33.haftasındayım göğüslerimde sızı şeklinde ağrılar başladı uçlarına doğru henüz kremde almamıştım gümüş kapak aldım ancak uçları yapışınca çıkarırken daha çok canımı yakıyor ben mi yanlış kullanıyorum acaba sütyenin içinde kullanmıyor musunuz yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim 🙂