[silindi] 37 inci haftaya kafanıza göre erken diyemezsiniz ki ben bile diyemem ben bir sağlıkçıyım çoğu konuya da hakimim, eğer ki bebek tam haftasındaysa doğduğunda sıkıntı çıkmayacak ise ve 2 hafta geriden gelmiyor ise geç döllenme bebeği değil ise 37 haftada gelmesi idealdir 37 değil de 40ta da gelse anne karnında ne kadar kalırsao kadar iyi diye bir şey yoktur ki çoğu doktor da bunu belirtiyor, bence bırakalım da doktoru karar versin erken mi değil mi bebeğin gelişimine göre biz karar veremeyiz buna canım … ;) Sen ben nerden bilicez bebek nasıl gelişti tam geliştimi yoksa hala kalması mı gerek mental durumunu izleyen biz değiliz bebeğin şahsi doktorudur..