busrasahinn Eşimin annesi vefat etti o yüzden ilk isim Ayşe olacak ama yanına bir isim daha koyacağız önerilerinizi bekliyorum 🥰 Ayşe…………..
Rabia4650 busrasahinn merhaba aynı durumdayız benimde kaynanam vefat etmiş ismi Ayşe yanına birşeyler koymak istyrm ama hicbirsey yakıştıramadım kararsız kaldım
Rmys_eyllhfa_ Ayşe ismi tek başına bile çok güzel bir isim kardeşimin ismi olmasa kesin koyardım kızıma Ayşe Nisa , Ayşe Hüma bunlar benim ilk aklıma gelenler 🥰
busrasahinn Rmys_eyllhfa_ aynen aslında tek de güzel ama kaynim koydu tek Ayşe eşim bende koycam diyo iki isimli olsun diyo 😂🙈
busrasahinn Rabia4650 çok zor bir durum gerçekten çok istiyorum koymak ama yanina isim bulamıyorum resmen icime sinmiyo
Rabia4650 busrasahinn ben bazen tek mi koysam diyorum sonra bende annesiyim bende bir isim koyayım diyorum
Prensesannesi27 busrasahinn sormayin bizde isim bulamayanlardaniz 😥😥 çok az kaldi .. ayse hüma, vera , mihre, verda isimlerini beğeniyorum yanına olabilir
busrasahinn Rabia4650 ya tek koymak da istiyorum ama kaynim koydu tek Ayşe eşim de bizde koyarız iki isimli olur diyo kırmak istemiyorum annesini cok erken kaybetti çünkü
Sevda58 busrasahinn ayşe ismini çok severim. Ayşe ela Ayşe nisa Ayşe betül Ayşe sare Ayşe mira Ayşe lina Ayşe sena Ayşe defne Ayşe nehir Ayşe miray Ayşe elif Ayşe sevde Aklıma gelenler🍓
Deletedmom93428 busrasahinn yaaaa inanmıyorum 🥰 ben kızım olsa Vefat eden kayımvalidemin ismi Ayşe yanına da Zümra koyacaktm 🥰🥰 Ayşe Zümra 🥰görnce duygulandım 🥰 ama oğluşum olacak🤣 bence düşün derim 🥰🤣