Nieuwemommmm Basligi boyle yazmasam giren olmayacakti 🙈😂 Kizlar ilk dogumu normal yapanlar kacinci haftada yaptiniz. Soylemlere gore ilk gebeliginde gununu tamamlarmis gebe. Oyle mi oldu yoksa erken yapanlar var mi kacinci haftada dogum yaptiniz ?
Busradonmezus Nieuwemommmm duygularimizla oynuyosunuzzz yine kaos var diye yemeği ocakta bırakıp geldimm
Ipekaras-1 Nieuwemommmm ilk doğumum 40+3 te oldu ikincisi tam 40. Haftada ikiside erkek genelde kız bebekleri 38.39. haftada gelir
Bahser Nieuwemommmm benımde ilk gebelıgım beklemedeyim ama bır arkadaşım 36 da doğum yapmıştı ilk gebelıgınde herkesım farklı olur tabıı kı
Haticeergunn İlk oğlum 39+0 bunda ise 37+1 im bu oğlum kaç haftalık gelecek biilmuyorum. Bende beklemedeyim
gulcinnn53 Nieuwemommmm iki kızım da dontorun verdiği günden biraz önce geldiler 40 haftayı tamamladık
Snmom Nieuwemommmm 40+4 te suni sancı ile anca yapabildim. 2.yi bekliyorum onda da şua. 39+3 teyim gelmek bilmiyor bebelerim.
Berryusss Nieuwemommmm ilk dogumu 40. Haftada ikinci dogumu 38+4 de yqptim suan 3. Gebeligim 31. Haftadayim
Kumral5 İlk dogumu 41+2de yaptim insallah bu o kadar beklemez diye dua ediyorum 32 haftamdayim suan 38 de gelse ne guzek olur 🤩😂
nurcan_aa Nieuwemommmm ilk doğumda ikinci doğumumda 38. haftada doğdu biri kız biri erkek bence kişiye göre değişir