Ogretmenanneyim O aralar Canım sıkkın olunca uygulamayi silmistim.Msjinizi simdi gördüm. Evet 2. Kurtaji oldum.parca kalmis aldilar..ve o gun kanamam durdu.1 ay sonra da adet oldum..Bugun 2. Adetimi oldum.Kontrole de gittim bir sıkıntı yok cok şükür. Atlattim bitti sonunda.Ama psikolojik olarak atlatamıyorum. Kurtaji yapan doktora cok kızıyorum. Ve yaşadığım sehirin 1 numarali diye bilinen bir doktordu yapan. Mahvetti beni.Kanamam bitmedi, iceride pihti varmis diye msj atıyorum doktora bama sakin olmam gerektiğini, bu durumun normal oldugunu kendisinin dusecegini soyledi defalarca..70 gun bir kurtaj kanamasi surer mi?Cok kızgınım o doktora.Malesef yasadigim sehirde saglik sektörü sıfır. Ikinci hamileligim saglikli gecer insallahh