Merhaba kızlar 20. Haftaya girdik 1 haftadır inanılmaz derecede diş ağrım var ve bugün doktora gittim largopen yazdı duramıyorum ağrıdan cumartesiye de randevu verdi ya kanal tedavisi veya çekilcek dedi antibiyotik kullanmak bebeğe bi zararı olur mu???