Aysayten Herkese merhaba. 37+0 haftalığım. Dünden beri ciddi bir bel ve sırt ağrısı çekiyorum. Ve özellikle sağ ayağımda ağrı ve uyuşma söz konusu. Sizde de bu haftalar böyle mi geçiyor ?
Dilek0809 Aysayten benim de aynı dün geceden beri tam 37deyim bacaklarım sanki tutmuyor yatakta baya bi oturup öyle kalkabildim hiç bir şeyim yoktu bir kaç gündür