Umudumm Merhaba kızlar ben 2 gün sonra 37. Haftamı doldurcam ve bebeğin başını vajinamda hissediyorum resmen ayağa kalkınca sanki kafası ordan çıkacak gibi baskı oluyor, yaşayan var mı acaba normal midir ?
Aysegkdemir Umudumm bende 36+0 canm benmde aynı ve agrım oluyor Altan sureklı lovbaya gdyrm baskı yaptı icin bol bıo dinlenmeye bak
Merve1996 Barnymoloztas 37+5 oldum.Benim kizim 33 te donmustu.37 kontrole gittim ayni yerlesmis dedi. Ozele gidiyorum.Vajinamda sanki eli ayagi durdukluyor ama agrim yok.
Ozlemmmmm Umudumm doktorum bebek agirlasitigi icin oluyor demisti ama tabi bu haftalardan sonra her an beklemek lazim
Ysm3535 Benımde aynı canım 38+3 um bende fena sekılde kasıgım agrıyo baskı oluyo yatarken yururken falan bende dogum belırtılerımı acaba diyorum bugun olmaya basladı bole daha once adet agrısı gıbı sancı gırıyodu sadece kasıgımda agrı var bu sefer..
Umudumm Ysm3535 napcaz bilmiyorum valla ya doktora da 1 hafta sonra gidicem merak ediyorum nolcak diye 😐
Ysm3535 Umudumm benım de bu hafta perşembe günü kontrolum var 😊 çatı muanesı den sonra bu agrılar olmaya basladı bnde kasıgımın alt kısmı agrıyo ne yatabılıyom ne yuruyebılıyorum