Sny3838 bu hafta sonu girdim 24 Haftalığım. Doktorumun izniyle gittim. Sadece çok hızlı yüzmemeye çalış ve derinlere gitme dedi bende o şekilde yeni yüzmeyi öğrenen biri gibi takıldım 😀 ama su kaslara çok iyi geliyor aşırı rahatladım. Denizden çıktıktan sonra bebeğim kıpır kıpırdı sanırım o da sevdi.Doktorumun tavsiyesi üzerine hic güneşte kalmadım ,mutlaka bol su ve güneş kremi kullandım (doğal içerikli kullanın mümkünse) . Ve ıslak kalmayın ben 2 mayo aldım değiştirerek girdim. 🍀