DemetF mom073 2 liyi yaptirdim.persembe randevum var bakalm bebis napiyor.bugun de saglik ocagi tetenoz icin randevu verdi 20 haftada olacakmisim.
polyanne mom073 bugün itibariyle 16 olduk güzel geçiyor ben yaptırmadım sadece detaylı ultrasonu yaptırcam cinsiyetimiz erkek 😊
Umudayolculuk36 mom073 benim Cumartesi randevum ikili yaptırmıştım cinsiyetini öğrenmedik henüz heycanlıyım diğerlernş doktorum yapar sanırım 🥰
Umudayolculuk36 Hareketlerni hissediyor musunuz az önce tam göbek altımdan kayar gibi oldu ard arda 2kere tekme atar gibi oldu sanki çok garipti kaymış gibi sizlerde durum nasıl kızlar???? 🤰🏻🤰🏻🥲🥲🥲🥲
Belacivciv mom073 İyi geçiyor şükür ilk haftalardaki bulantı kusmayı atlattık😅 Fetal dna yaptırdım ben direkt sonuçlarım iyi geldi🙏🏻 Şimdi detaylıyı bekliyorum