alyaninannesi2 Ben kasım Aralık gibi doğum yapacağım kızım olacak Allah’ın izniyle ama arada yazlık güzel birsey görünce alıyorum. Bi kaç ay büyük alıyorum genelde mesela 6 9 değil 9 12 hata mı yapıyorum doğru mu yapıyorum sizce 😂
denizinnannesi alyaninannesi2 yaza kadar zaten 8 9 aylik olacagi icin olur bende osekilde büyük aliyorum 1 yaş gibi yazın anca giyer