Alii Kızlar 32 haftamda geldiğimde 2+300 idi bebişimin kilosu 3 hafta geçti üstünden ve bugün geldim kontrolüme bebişim 3kilo7grm geldi bebeğimin kilosu sizde nsl bu aylarda
Su123 Alii canım her bebeğin gelişimi farklıdır kıyaslama yapılmaz ama bence maşallah gayet iyi kilosu benim kızım 39 haftada 2500 doğdu
Kedisever3535 Alii benimde 35+3de 3106 gr dedi bana da fazla geldi 2 hafta öndeyiz buyuk ihtimal siz de ondesinizdir
Alii irorkay üniversite hastanesine geldiğim için doktor ne fazla diyor ne eksik diyor cnm sadece 35 haftalık ultrason da 37 haftalık çıktı
Alii Kedisever3535 Cnm benim 3 cü hamileliğim 2 çocuğum var buda 3 cü zaten sezeryan benimki ama 4 kiloya kadar normal doğum yapan var
Huzurmelegim_28 En son 2500 idi şimdi kaç oldu merak ediyorumm ama daha var doktora gitmeme bayramdan sonra gidicem ozamana 37 hafta olucazz
Kedisever3535 Alii insallah normal olur ama olmazsada sorun değil tabi. Normal doğumda da insallah kesi olmaz canim ondan daha çok korkuyorum
Hilkatkaradagli Alii 33 haftalık geçen hafta 2300 Gr idi bayram sonrası yani 36 da bakalım kaç cikicak
Merbube MaşaAllah barekAllah deyin bebişlerin kilosuna hanımlar, yeğenim 2700 gr doğdu 37. Haftanın ilk günü. 😍 yani bayağı iyi olanlar var. Rabbim esirgesin ❤️