DDGG Merhaba sevgili anneler. Fikirlerinize önerilerinize ihtiyacım var. 5buçuk aylık hamileyim. Eşimle de 4 yıllık evliyiz. Eşim son 1 aydır sürekli babanın evine git deyip duruyor git ve 2-3 ay gelme diyor.ve eski tartışmalarımızı öne sürüp mutlu olmadığını söylüyor. Ben bu halinle babamın evine gitsem sizce uygun olur mu. Eşimle tartışmalarımız eskiden beri var o sürekli aynı seyleri tekrar eder durur. Ben Ne yapmalıyım çok stresliyim ve karın ağrısı yasıyorum bebeğin hareketlerini de hissediyorum. Acaba bebeğim benim bu halimden olumsuz etkileniyor mu?
Eceatar DDGG merhaba canım babanın evine git demesi ayrılmak istiyor olması mı yoksa senin dinlenmen için falan mi anlayamadım
Dk16 DDGG bence kesinlikle gitme orası senin de evin o gitsin madem babasının evine Hiç takmayın ama tartışmayın da duymamazlıktan gelin Bebeğinizi ve kendinizi üzmeyin boşu boşuna
Slcnslcn DDGG bence gitme. Araya iyice sogukluk girer. Oturup sorunlarinkzi konusup halletmeye çalışın. Sonucta bu halde baba evindede stresli olursun. Smdi en azından kendi evindesn. Sen iyiysen bebeginde ii. Onun icin caba sarfetmeye devam. Ins tez zmnda yoluna girer hersey
Barnymoloztas DDGG tabiki babanin evine git.istenmedigin yerde ne isin var.halinde ne varmis ki? Hamile olmak biyolojik bir sey.diger durum iliskinizle alakali.adam senden vazgecmis
DDGG Eceatar ona göre kendisinin kafa dinlemesi amaçlı. Ben ailemin yanına gitmeyi tabi ki isterim ama bu şekilde çok farklı düşüncelere dalıyorum. Hamileliğin vermiş olduğu duygusallık da var. Bebeğimizin olacağını bile kabullenemiyor
Eceatar DDGG keşke bunu problem yaratarak değilde güzelce söylese değil mi . Hem sen rahat rahat gitmiş olursun ailenle rahat rahat vakit geçirmiş olursun hemde onun kafası dinlenmiş olurdu ne gerek var şimdi seni üzmeye allah akıl fikir versin canım hiç takma üzülme sadece sende yok benim eşim de aksine annemden nefret eder hayatta göndermez görüştürmez konuşturmaz buda iyi değil . Git diyorsa git tadını çıkar kafanı asıl sen dinle ayrıca sen değil o üzülsün çünkü o yanlız olacak 🙏🙂
DDGG Eceatar Keşke güzelce söyleyebilse. Kendisi tatil yapmayı planlıyor. Ya da dönünce o iyice tek kalmaya alışır ve bizi hiç istemezse .. Giderken yolda birşey olursa 2 ay kalıp dönünce çok ağırlaşmış olur muyum yolda in olumsuz etkilenirsem? Şimdiden karın ağrışarım gerginliklerim başladı :( ailem11 saat mesafede otobüsle.
Merve026 Barnymoloztas kesinlikle çok haklısın. Herkes gitme etme demiş ama empati yapın lütfen. Kocanız size git istemiyorum vs vs gibi konuşsa ne yaparsınız. Ben senin yerinde olsam bi dakika durmam arkadaşım. Git babanın evine. Sen düzeltmeye çalıştıkça daha da kötüye gidecek inada binecek emin ol. DDGG
1987gokce DDGG sen evlenirken tek başına mi geldin o eve ? Annene babana söz verdi şimdi hadi git diyosa çağır babanı ona söylesin. Sakın evini terk etme ne münasebet yahu ne kolay hadi gel hadi git. Bana da eşim Şakayla karışık bir kere git annelerde kal dedi tamam arayalım gelip alsınlar gideyim. Evlenirken kimden müsaade alindiysa ayrılırken de o kişilere sorumluyuz yok öyle dünya. Biraz dişli ol o gitsin anasının evine kaç gün sığabilecek çok merak ediyorum. Üzme kendini dirayetli ol.
Eceatar DDGG inan söylemek çok kolay ama kendi başıma gelmiş olsaydı eğer bir dakika durmazdım . Ama senin kalbinden ne geçiyorsa onu yap canım
1987gokce DDGG valla emek emek yaptığım evimi kimseye bırakmam kusura bakmasın. Bence sende ayrılma evinden hakkınızda hayırlısı olsun inşallah hersey yoluna girer.
DDGG Merve026 bebeğim de babasız büyüsün istemiyorum. Ama söylediği laflar da hiç çekilecek gibi değil. Ailesi beni çok seviyor ama eşimden yana sıkıntı var. Benailesinin yanında kalmayı bile kabul ediyorum kendisi git git diyor. Ne kadar rahat olabiliyor anlayamıyorum:(
DDGG Gitmek en iyisi belki de . Adam kafa dinleyecekmiş !.. Ama ailem hiç dönmeyecekmişim gibi gittiğimi anlarsa zaten herşey daha kötü olur.
Betuluus DDGG hiçbir yere gitme canım. Gidecek biri varsa o da ta kendisi... sen hamile halinle o kadar yol mu gideceksin Allah Allah oldu.. eğer hala çok tartışıyorsanız bence bir süre oralı olma yani tartışmamaya çalış polemiğe girme sakinleşsin biraz ortalık.. ve sakın sana babanın evine git gibi sözler söylemesine izin verme ne münasebet ya baba evine eş yalnız kalsın diye gidilir mi böyle bir amacı olamaz gidişinin.. eşsiniz siz illa kavga olur mutluluk olur herşey olur öyle kalkıp gitmek nedir.. eşin çocukça konuşmuş.. çok istiyorsa kendi gitsin sen otur oturduğun yerde ayak altına birde yastık koy uzan keyfine bak polemiğe girme bi süre kavganı bile özler😂