21 haftalığım bende 6 kilo almışım🙈
İlk hamileliğimde de aynı seyirde ilerledi kilo alımım. Şimdi o zamanki kadar yemiyorum ama alıyorum öylece. Dikkat de ediyorum yani yıllardır ekmek, şeker tüketmem. Abur cubur hiç yemiyorum diyebilirim sevmem çünkü. Oğlumda 57 ile hamile kaldım, 75 ile doğurdum. Doğumdan 1 ay sonra tartıldığımda sadece 68 kiloya düştüğümü görünce çok üzülmüştüm. 1 senede zar zor verdim kilolarımı öyle söyleyeyim oğlum 1 yaşında iken 63 kilodaydım. Sonra hırs yaptım ve 1 ay içinde Leslie yaparak ve sabahları aspir yağı içerek 57 kiloya geri döndüm.
Şimdi de 57 ile hamile kaldım. Yine kilo almak istemiyorum ama iradeli davranıp azmedince veriyorsunuz kilolarınızı üzülmeyin hiç🌸