Busradonmezus yapanin da yapmayanin da kendi tercihidir.Ozguven eksikligiyle filan iliskilendirmiyorum ben makyaji,aksine özsaygiyla iliskilendiriyorum.cok da begeniyorum makyajli,bakimli hamileleri.ne kadar da guzel bir goruntu olusturuyolar icimiz aciliyo.hamile de olsalar kendileriyle barisiklar,modlarini dusurmuyolar helal olsun diye dusunuyorum.kendini nasil iyi hissediyorsa oyle yapmali insanlar.hemen hüküm giydirmeye ne meraklisiniz.makyaj yapiyo ozguvensiz olabilir.doktor şoyle yapma demis yapmis nefsine sahip cikamiyo olabilir demissiniz.eminim siz makyajsiz bakimsiz bi tipsinizdir.kendileriyle barisik olmayan kadinlar kendilerinde olmayan seyleri baska kadinlarda gorduklerinde elestirmeyi pek seviyolar.siz pis pasakli gezebilirsiniz oyle mutluysaniz :) .makyajin ,bakımın nefisle,ozguvenle ne alakasi var ya komik üstü komiksiniz :))