15 günlük oldu bebeğim sarilikti süt gelmedi doğru düzgün ucunu tutturmaya çalış derken hepten azaldı şimdi çocuk daha düzgün emiyor çabuk tutuyor uyur uyanık 15-20 dk emziriyorum bir memeyi ama daha da azaldı. Çok üzülüyorum stres dolu bir 2 hafta geçirdim sanırım onunda etkisi çok oldu. Malesef mama da veriyoruz sarılık olduğundan beri çok kg kaybetmişti çünkü. Bu süt nasıl artar bir türlü gelmedi sağımda 15-40 arası anca çıkıyor iki göğüsten nasıl yetsin çocuğa bu. Göğüslerim hepten yumuşadı zaten boş boş napmam lazım arttırmak için.