Afracim Aranızda gebelik testi önce pozitif 2 saat sonra negatif çıkan var mı kan sonucunuz nasıl oldu ?
2melekannesi_ Afracim yaşamadım hiç belki testlerin hasaasiyet derecesi farklıdır diğeri ondan negatif çıkmıştır iki saat çok kısa süre çünkü pozitif çıktıysa vardır yani kan daha net sonuç verir tabi
irmk02 Afracim benimde bugün böyle marka daya comfort https://resimyukle.io/r/CoclUxGjiI dünde laboquickle yapmıştım https://resimyukle.io/r/3J0HzcOzmR böyle çıkmıştı sizce kan vereyim mi
Afracim 2melekannesi_ Birpapatya4 kızlar 44 çıkmış sonuç teşekkür ederim cevaplarınız için şimdi geldi kan sonucu 🙏🏻
Afracim Fundahasan evet ben şu an 22 haftalık hamileyim zaten arkadaşım yapmıştı çok heyecanlandık merak da ettik acaba var mı yok mu diye çok şükür pozitif çıktı sonuç 🙏🏻
irmk02 Afracim Fundahasan sanırım yeni çünü 1 temmuz ovulasyon 2 çatlama o yüzden böyle silik çıkıyo . Karın ağrım var biraz tedirginim çıkmazsa diye