Kızlar benim bebeğim ekim doğumlu yani kış bebeği olacak nasipse. Çıtçıtlı iç bodylere hiç karar veremiyorum. Bebişe bir body, altına bir alt, bunların da üstüne tulum giydirmeyi düşüyorum.
1) Çıtçıtlıyı uzun kollu mu almalıyım kısa kollu mu?
Üşür mü acaba diye uzun kollu mu alayım diyorum yoksa bunalır mı? Bir de uzun kollu kullanışlı mı giydirirken vs.
2) Hangi markaları önerirsiniz? Hellobaby, civil, joker, lcw, hm veya başka bir marka? Kullananlar varsa kumaş kaliteleri nasıl? Bedenlerini nasıl alayım 0-3 ay mı yoksa yıkayınca çekme durumu varsa 3-6 ay mı? Bir de kaç tane?
Önerilerinizi bekliyorum 🌸🤗