zehranurr Kızlar 30 haftalık ikizlere hamileyim ve kasıklarımda, rahmimde, iç bacaklarımda ağrılarım var korkmalı mıyım? Normal midir acaba yoksa hemen hastaneye mi koşsam🥴🥴🥴
Esmabozkurt zehranurr bende 32 haftalık hamileyim bende de aynı durum var doktor bana normal dedi bebek büyüyor ve rahim genişliği kese yavas yavas aşağı iniyo dedi ama siz yine gidin isterseniz belki önemlidir sizinki
Sevgikaya1525 zehranurr bende 31 haftalık hamileyim aynı ağrı bende de var bide senin ikiz dha baskı yapar rabbim yar ve yardımcın olsun onun nedeni glba okuduğum kadarı ile bebek büyüdükçe mesaneye baskı yapar buda kasık ve rahim ağrısı yaparmış baş aşağıda ise
Kuben zehranurr Sordum haftalarımız yakın olduğu için söyleyeyim hemen gayet normal dedi rahim bağ dokusu geriliyor, bebek büyüyor bu tarz ağrılar normal. Dinlenmeye çalış dinlendiğinde de geçmezse artarak devam ederse o zaman hemen gel dedi. Haftalar yaklaşınca ben de çok vücudumu dinler oldum ama napalım doktorlar ulaşılmaz değil sonuçta sonrasında eyvah demektense gidip görünmek mantıklı geliyor bana
zehranurr Kuben Biraz yattımda bende sadece hafif hafif kasık ağrılarım devam ediyor biraz daha iyi oldum. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için🌸🌸🌸🌸
Gul716 zehranurr bende 29 haftalığım ve bu haftada başladı kasık ağrılarım oturdukça kalktıkça sanki bebek düşecekmiş gibi hissediyorum ama biraz araştırdım normalmiş büyüdükçe kasıklara baskı yapıyormuş