Kızlar ben 24+1 günlük hamileyim. Bugün doktora gittim ve şeker yüklemesi için gün verdiler. 10 ağustos da gelmemi söylediler. O gün hamileliğimin 28+2. Gününe denk geliyor. Acaba bir sorun olur mu. 24 ile 28 hafta aralarında oluyormuş. Bir de ultrasonda bebeğim 10 gün ileride gidiyor. 25 haftalık gözüküyor bu tarihe göre de 28.haftayu geçiyor o tarih. Bilen biri varsa yardımcı olur musunuz