Gulsahaslan ben malesef onu mu kullansam bunu mu kullansam derken kalçalarımda çatlaklar oldu bile🤦🏻♀️ Geç de olsa hindistan cevizi yağı aldım😊 doktor iki çocuk doğurdum hamileliğim boyunca badem yağı kullandım tek çatlağım yok dedi badem yağı da alıcam inşallah, eczaneden almamı önerdi ya da güvendiğim bi aktardan. Krem olarak da lierac öneriyorlar ama jel gibi olduğu ve vücut tarafından hemen emildiği için sonuçta içinde kimyasallar da var diye pek de tavsiye etmediler 😏 ama lierac da baya iyi diye de duydum sana kalmış birşey 😊 bence badem yağını denemelisin😉