Nesli23 21 haftalık gebeyim 3 gündür kanamam var kanama nedenini hastane bulamıyor başına gelip Ankara sa gittiğiniz iyi bir doktor var mı lütfen yardımcı olun.
BRUTAL-BETTY Nesli23 gitmedim ama Instagram da çok popüler bir doktor çağrı gülümser özel de mesajlara da cevap veriyor bı mesaj atın bilgi alın derim
Nry0682 Nesli23 benim sıkıntım 6 ci haftada başlayan 12 ci haftada biten kanamam vardı.Bitti derken ara ara tabiki oldu .27 haftalıgım Suan yüksek tansiyonum şekerm var riskli gebeyim,Evet ilgili cokta tatlı bir doktor,muayenesi 500
Ozgu_momy Nesli23 Recai Pabuccu riskli gebelikte muhteşem bir hekim . Gop da Centrum Klinik yeri . Muayenesi 750 ₺ randevusuz almıyor bilginize