Arkadaşlar yaklaşık 2 haftadır belimde bıçak saplanır tarzda bi ağrı var kalcaya ve bacağıma vuruyor yürümek oturmak kalkmak işkence gibi baya acı veriyor. Belimde fıtık vardı. Ortopedi ilaç yazamam dedi. Dogumuma az bi zamn var. Beyin sinir cerrahına randevu bulamıyorum. Bel ağrısı olup normal dogum yapan var mı bi problem yaşadınız mı?